Pages

Wednesday, December 10, 2014

Saffiya dah mula guna walker

merata-rata jelajah rumah
Saffiya jenis badan cepat keras, Ninie pun try la guna walker. Tak dek pun terhumban ke depan. Elok je dia berdiri. Orang kata tak elok ajar anak guna walker. Masalahnya takkan nak riba dia je memanjangkan.. anak-anak lain pun guna juga sebelum ni. Tapi bukan tujuan nak ajar berjalan, just nak bg dia nampak kita. Bila kitaorg makan kat meja makan.. dia pun duk dlm walker tu bleh la tgk kami-kami ni makan kan.. Dia pun nampak suka sgt duk dalam walker tu.

masa kecik-kecik tak nak naik. dah besar dia yg menyibuk
Tiap kali baby naik walker ni, si abang pun penyibuk. Dia suruh kita angkat baby, dia yg nak masuk. Kalau dia yg naik, dia buat walker tu mcm bawak kereta lumba, siap ngan bunyi lagik. Aduilaa anak.. macam-macam pesen..

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails