Pages

Monday, December 8, 2014

Nak mainan lagik

budak ni ibu mmg geram!

Sabtu Ahad kali ni apak tak keje. So ada la aktiviti bersama apak.. Minggu ni balik Pekan, sbb Moktok nak g umrah dengan makcik Has. Nak perginya 8 Dec. Malam ni moktok bertolak ke KLIA.

Balik ke Pekan, balik hari je. Sbb malam ada pulak kenduri sempena g umrah tu, tapi bukan buat umah moktok, tapi masjid Annur, ketapang. Adui jauh dan hujan plak tu. Jadinya, apak hantar semua balik IS dulu. Apak aje yg pergi. Memlm hari ngan anak-anak ni mmg payah. Lagipun hujan kan..
lapar sangat. kongsi kononnya.. tapi gaya dia makan sorang je
Ahad bawak anak-anak g ECM. Sebelum pergi, Zulaikha dah janji tak nak beli mainan, tapi belum pun masuk ECM, janji dia dah bertukar.. "beli satu je..." Apak aje la layan ye bab mainan tu. Ibu malas.. Dah tak dapat apa yg dia nak sbb mahal sangat, apak malas nak layan. Ajak le makan dulu. Kot-kot la fikiran dia berubahan kan..
bagi makan aiskrim bg sejuk sikit hati tu
Tak dek maknanya... lepas makan, apak kena jugak beli dia mainan.. heheh... 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails