Pages

Wednesday, November 26, 2014

Sepetang di Pantai Balok

Indahnya ciptaan Allah
Lepas Konvo Zulaikha,Ninie terus ambik Saffiya kat taska dan balik rumah mak kat Balok. G tu la rutin Ninie, tak Balok.. Pekan.. Tak Pekan.. Balok. Hehehe.. Tapi dua-dua aktiviti ni tetap seronok. Lepas asar, mmg dah janji ngan Zulaikha nak bawak g pantai. Cuma kalini agak bimbang sikit, sbb cuaca tak berapa elok. Masa sampai kat Pantai, Alhamdulillah cuaca cantik, cuma air pasang. Risau jugak. Jadi mmg kena memerhati anak-anak ni.
beli kat Daiso alat mengorek pasir
Yusouf mmg tak duk diam, suka sgt main air
Zufar Hannan pun ikut. Suka sangat dapat mandi
main kat lopak air je
melihat hasil tangkapan ikan

happy nye ye
Kul6 Ninie tgk air dah mula pasang. Jadinya ajak budak-budak ni main kat lopak air je, Duk tangkap anak ikan. Zulaikha punya suka sbb dapat tangkap ikan, siap bawak balik rumah dalam baldi kecik dia. Ikan hidup tak sampai sehari, sebb Hanan buh air masak.. hahahahaha.. nak gelak pun ada.. Tokki punya kesian sbb budak berdua ni sedih hati ikan dah mati, tokki beli ikan sekilla sekor sorang. Happy betul ikha, bawak balik IS, suh ibu buh dalam bekas ikan. Tapi sampai harini, apak belum tambah-tambah lagik air ikan tu, ada dia buh air masak pulak.. hehehe
masing-masing menunggu nak colek krim

Esoknya, birthday cousin Ninie, Iffah. Ummie Ton buat makan-makan kecil-kecilan.. Makan laksa kuah lemok.. auummmmm sedap! Happy Birthday Adik Iffah.. Semoga cemerlang dunia akhirat!

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails