Pages

Wednesday, November 26, 2014

Main-main di Teluk Cempedak

nampak tak sorg je budak kecik kat situ
Ni trowback.. Lama dah gambar ni. 1 Nov 2014. Kalau g jenjln sakan macam ni. Mmg masa apak kerja sabtu ahad. Jadi ibu bleh hangkut anak-anak g main. Kali ni ibu tinggal Saffiya ngan tok lagik. Ibu hangkut lagik 2 orang cousin Zulaikha. Hannan dan Marissa. Bila ramai-ramai lagik la seronok diaorg main kan.. Kali ni bawak g main kat Teluk Cempedak. Bukan nak mandi manda.. tapi saje nak jalan-jalan je. Tak sangka ada mainan ni. So bagi je la budak-budak ni melompat sesuka hati sampai penat.. diaorg yg serender sendiri..  ambik kaw.. sampai kering tekak.. asyik mintak air je..
Hannan dan Marissa

suka amat dia

Yusouf mmg suka kereta.. tu yg dia asyik menengok

pelampung dlm air tu mmg tgk sahaja. malas nak main.. nanti basah lenjun

lepas dah penat melompat, semua dahaga dan lapar. tapi ibu bagi makan aiskrim je. hehehe
Sib baik bawak pembantu.. tqvm Asilah

takut sgt binatang besar
 Lepas dah penat melompat, bawak g taman teruntum pulak. Dah dua-dua tempat ni jarak dekat je, ikut aja la mana diaorg nak pergi.
sepetang duk kat rusa ni. Habis botak rumput, di baginya rusa makan.. gasak ko la kan..

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails