Pages

Friday, October 31, 2014

Yusouf batuk semula

Yusouf ni satu pantang besar dia, tak boleh minum air sejuk atau makan aiskrim. Minggu lepas balik Pekan kemain seronok minum air sejuk ngn makan aiskrim.Bila ramai-ramai ni agak payah nak larang.Tengok kakak makan aiskrim mesi dia nak jugak. Petang seblum balik semula ke IS dia dh nampak nak lelah.
Malam bila tido dah start bunyi. Ni la ibu paling tak tahan.. kesian kat dia.. nak tido pun sekse. Kena sedut ventolin la setiap 4jam. cepatla sembuh Yusouf ye.
bawak bekal ubat g taska. Masa ni cikgu AB wasap ibu gambar dia tengah tunggu ibu dtg ambik. kesiannye dia.. ibu ambik lambat.

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails