Pages

Wednesday, January 15, 2014

Minggu Ke-18 : Alahan semakin hilang

10 Jan 2014: Alhamdulillah dah masuk ke minggu 18. Lepas jatuh bilik air hari tu, Ninie mmg tak jumpa lagik doc. Sbb firasat mengatakan, insyaAllah tak ada apa-apa.. cuma bimbang tu tetap ada. Minggu  ni mmg sangat-sangat nak jumpa doc, sbb nak tahu progress baby. Alhamdulillah.. doc ckp, baby sihat. Macam biasa soalan cepu emas.. "doc anak saya besar mana dah?" doc pun ckp.."anak awk ok je. berat dia ikut progress normal.. tepat ngan scan .. ikut minggu.." terus lega dan gembira yg amat.. "oooo tak besar la anak saya??" .. doc pun.." ehh belum tahu.. selalunya baby start membesar masa umur 8bulan...." dlm hati.. cesss baru je nak melahap banyak.. hahaha. 

Doc ckp.. baby Yusouf dulu besar kemungkinan faktor pemakanan Ninie, so kali ni Ninie kena hati-hati bab makanan.. jangan sampai jadi mcm Yusouf... ni la dugaan paling beso rasanya.. menahan nafsu makan... kah kah kah..

Alahan Ninie, Alhamdulillah juga.. semakin hilang. Cuma bau org memasak Ninie masih tak tahan.. kalau bau je.. terus nak muntah. Setakat ni Zex yg memasak lagik.. heheh boleh tak bohong sunat??? sbb nak suh Zex memasak sepanjang mengandung??? hahaha jahat tul isteri ni kan.. kang dpt anak malas masak padan muka!


No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails