Pages

Monday, March 18, 2013

Kemas Pejabat Hari Sabtu

Sabtu lepas Ninie kena datang kerja. Ada gotong-royong mengemas pejabat. Sempena 5S.Saper yang keje opis mmg fahamla apa maksud 5S tu kan.. Yang x tahu.. buat-buat je tahu.. sila google.. Zex pulak kena balik Pekan, sbb ada perbincangan keluarga. Ninie malas la nak ikut balik, sbb dah kena g opis hari sabtu, pastu ada tempahan dress yang menanti.. Aduhai.. kekdg kan.. bila byk sgt keje dlm kepala nak buat, hidup rasa tak tenang... Tersekse jiwa .
Troley meomm pun bawak
 Terpaksala Ninie hangkut budak berdua ni g opis. Mujurla gotong-royong je. Pastu opis Ninie mmg dah kemas... ahahaha. perasan!!! 
Jadinya tak banyak sangat la benda nak dikemaskan tu .. 
tolong mengemas.. Vs memunggah
 Kami datang pun tak ramai. Opismate ada 6org je pun. Kebetulan 2org duk Kemaman, sorang kenduri.. jadi yang datangnya Ninie ngan 2org lagik opismate, campur sorang student praktikal.
Yang menambahkan ahli majlis.. anak-anak.. memeriahkan suasana.. konon mcm ramai la yang datang..
zulaikha dah abg haikal
Opismate pun bawak anak.. lagik tambah meriah. Ada geng la Zulaikha nak main. Yusouf....??
baby sitter baru
Dah hangkut anak... sapa lagik jadi mangsa nak jaga...??? kompem la opis-opismate yang ada.. hahaha
salah guna kuasa.. kan kan??? hahaha
Diaorg yang suruh bawak pun.. rindu nak jumpa Yusouf ngan Zulaikha.. 
Habis mengemas kul12.00 --->mcmla mengemas sgt..
Pastu g jenjalan ECM.. continue post lain plak.. 



No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails