Pages

Tuesday, February 5, 2013

Jahitan: Semakin menimbun tempahan tak siap

Sejak Yusouf masuk wad hari tu aktiviti menjahit dah byk tergendala. Ini nak mula balik mmg sekse la. Kesian kat pelanggan-pelanggan setia yang menempah. Sib baik semuanya memahami.. Tqvm la semua ye. Lap u all laa! Misi menjahit Ninie dah mula balik cuti Sabtu Ahad baru ni. Slowly start. Kalau terus je masuk gear laju... mmg tak ke mana.. mesti ada je problem.. 

Tempahan dalam senarai..:-
  1. Kain sekolah Nana -   yeyeye! dah siap!
  2. Baju kurung K.Anie 
  3. Baju Kurung K.Nor (banyak pasang, sepasang pun belum siap)
  4. Baju Bluose K.Nor 
  5. Bekas pensil kawan Melly
  6. Bekas pensil kawan Asilah
  7. Alter baju Siti 2 pasang
  8. Baju Pyjama Baby Boy Azie- 2pasang
  9. Baju Kurung Tasha - 1pasang
  10. Kain sekolah Tasha - 1 helai
  11. Baju Dress Anak K.Anie - 2pasang
  12. Baju Zulaikha.... (kain beli banyak.. jait je tak..)
  13. Baju pyjama Zulaikha
  14. Baju pyjama Yusouf
  15. Sarung bantal Baby Madihah
  16. Alter seluar Zex (seluar laki sendiri pun kena postpone.. hahaah)
  17. Barut Baby Ain Saaid (sib baik ain ckp... kalau sempat .. buat la ye, nak bersalin bulan Mac, hehehe mcm tak sempat je.. sorry ain)
dan... ada lg ke??? bila nak jait ni???? malam ni kena mula semula! chaiiiiiyokkkkkk!

2 comments:

  1. hihihi,ain pnya pon senarai gak yer kak...lawak tau akak nih...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.... saje je ain.. nak ingatkan diri sendiri.. jgn byk sgt ambik tempahan. Kesian kt pelanggan

      Delete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails