Pages

Monday, January 7, 2013

Hujung minggu

suka sangat memanjat
Hari sabtu sehari suntuk berkurung dalam rumah. Minggu lepas tak duk rumah, balik Balok, lama dah umah tak didobi. Jadi hari Sabtu tu mmg mengemas, mengosok, mencuci yang mana dan je la. Dah sehari duduk dalam rumah tak keluar, Zulaikha dah bosan. Dia ajak g tengok monkey. So, hari Ahad tu dah janji ngan dia nak g Taman Teruntum. Lepas hajat dia nak main.
 Dia asyik tunjuk skill nak memanjat. Ibu layan je la dia..
Suka sgt berjaya panjat sampai atas. Nak ajak balik punya la susah... Dah nak maghrib baru dapat balik.
Terpaksa la solat maghrib kat Masjid Kuantan dulu. Suka sgt dia dapat masuk Masjid. Tiap kali masuk masjid kompem dia akan cerita dia g masjid.. :-)
take 5 sbb penat dah memanjat..
baru pandai buat peace.. Yusouf pun dah pandai tgk kamera bila ibu panggil.. 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails