Pages

Tuesday, December 18, 2012

Jahitan: Barut baby guna velcro strap

Opismate Ninie tempah suruh buat barut baby. Kebetulan masa dia tempah tu Ninie agak sibuk, yang dia pulak ambik cuti awal nak bersalin, sebb dia tak larat dtg opis, agak kelam kelibut jugak Ninie menjahit. Terpaksa bangun memlm hari untuk siapkan menjait ni. Bila dah siap, fuhhhhhh lega! Mau tak lega, mau je disebab kan Ninie, anak dia tak pakai barut.. hahah ada ke g tu kan..

Dia suruh Ninie buat barut pakai velcro strap sbb dia tak nak guna tali, senang nak adjust ikut saiz baby dia nanti.
Semua sekali 19helai. Apsal 19??? Semeter kain dapat 5helai, dia bg Ninie 4 meter, patutnya cukupla la 20helai kan, tapi masa awal tu Ninie silap teknik memotong nak bg dpt 5helai kain 1 meter. Huhuhu. Sib baik opismate ckp, "no problem...." Opismate Ninie belum bersalin lagik, tapi dah cuti, semoga dia selamat bersalin nanti ye. Semoga Allah permudahkan semasa nak bersalin nanti.. Amin..

2 comments:

  1. Velcro strap tu nak beli kat mana ye?

    ReplyDelete
  2. saya beli kat kedai jual alatan jait..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails