Pages

Monday, September 24, 2012

Pepagi hari

 Pepagi hari g keje, selalunye macam ni la. Yusouf dalam car seat kat depan, mmg tido. Kalau dia bangun, dia la teman ibu bawak keter. Duk sengih-sengih. Jalan jem pun ibu tak kisah. Tgk Yusouf duk sengih-sengih ngan lesung pipit dia.. :-)
Kakak, selalunya mmg tido. Baring sorang-sorang kat belakang. Masa angkat masuk keter, dia jaga kejap, sbb satu benda je. Dia teringat kat kie moss(mickey mouse). Pesan kat ibu suruh ambik sekali. Kie moss ngan ayah liyeee (ada ke Minnie Mouse tu dia panggil ayah mickey mouse, dek kerana Minnie tu saiz dia besar dari Mickey.. ) 

Nanti sampai taska, Yusouf dah pasti bangun, kakak, mmg masih tido, cikgu ambik dia nanti, dia sambung tdo lagi kat taska.... 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails