Pages

Friday, September 7, 2012

Cabaran 3 liter air sehari



Kita disarankan minum at least 3 liter air kosong sehari kan. Nak plak BF ni, mmg cepat dahaga. Kat umah mmg Ninie sukat air  nak minum. Selalunya kalau air masak, Ninie guna botol yang sama. So, tahu la brp liter dah minum air. Kalau opis, Ninie guna botol Nestea ni. Botol ni 1 liter. Kat opis at least sebotol setengah kena minum. Sbb nanti kat umah lagi sebotol setengah. Nak minum air pun sekse kan.. bukan senang nak minum air putih sampai 3 liter. Malas nak ulang g tandas.... Tapi.. demi anakku Eizz Yusouf ibu redahhh.. ceewah.. padahal tak nanti BF, mmg kena minum 3 liter jugak... malas benor... makan berkilo-kilo boleh plak.. ish ish ish..

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails