Pages

Thursday, August 2, 2012

Jahitan: Table Runner Tempahan dari Lin

Warminggg Up! lama gila x menjahit. Sejak pregnant hari tu, mmg x menjahit sgt. Pasal malas sgt rasa. Ngan x larat lagik. Sampai Lin tempah ni dah lama sgt x berjahit pun. Dia pos kat Ninie masa Ninie preganant. Sib baik Lin ckp x apa lambat pun. Lambat gila.. hahah. Janji sebelum puasa, x jahit jugak. Ada anak bz nye la. Nak sentuh je mesin, kakak Zulaikha dah dtg nak jahit sama..

Semalam tido kan anak-anak dulu, baru Ninie bangun menjahit. Kul12mlm Ninie bangun. Lin suruh Ninie jahit table runner satu, alas microwave satu ngan alas oven satu. Table runner Ninie dah siapkan hari seblumnya. Tinggal jahit dua alas ni je lg. Dah siap jahit, Ninie nak kena jahit tangan benda yg panjang mengurai pada table runner tu. Payah betul nak cari. G SSF jumpa pun saiz kecik. Bantai la Lin oooi.. puas cari satu Kuantan x jumpa pun org jual.. Kecik ni je la yang ada. 

Bila dah siap jahit benda alah tu, x tergambar rasa gembira, sbb dah selesai tempahan Lin ni. Rasa nak melompat je masa tu .. tapi....
Aduilaa... bleh plak silap jahit.. mcm mana ntah bleh jahit blah penjuru tepi.. satu keje plak nak kena tetas. Baru berangan nak tido pas jahit... Rasa nak jerit je.. Siap kul3pg. Malas dah nak tido, jap lagik nak masak untuk sahur plak.. x ada keje.. cari keje .. aduila.. 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails