Pages

Friday, August 10, 2012

Eizz Yusouf dah 3bulan

9hb Ogos 2012: Kalau hari cucuk anak, Ninie mmg ambik cuti. Sebb cucuk kat klinik Balok. Mesti lama g sana. Lagipun boleh balik umah mak :-) Dah plan, Zulaikha, hantar g taska. Ntah mcm mana, dia mcm tahu je. Boleh plak Zulaikha bangun awal.Kul6.30 pagi dah bangun. Bila suruh dia g taska. Kompem la x nak. Nak ikut Eihhh LUuuuCOH katanya.. (nama adik lawa-lawa.. dah jadi g tu... huhuhu ). Sanggup dia mandi pagi-pagi nak ikut punya pasal. Sampai umah mak, bila jumpa Hannan, x ada dah nak ikut Eihhh Luuucoh. Main ngan Hannan aje la. 

Yusouf dah 3bulan.Cucuk imuniasi utk 3bulan. X nangis pun kena cucuk. Bagus betul.. kagum ibu. Bulan lepas, kemain maraung.. Hebat anak ibu :-). Berat Yusouf naik 400gram. Sekarang ni dah 6.4kg. Tinggi naik 4cm. Sekarang dah 63cm. 

Balik klinik. Sib baik la Tok Mi tolong jaga Yusouf, boleh ibu jahit baju melayu apak. Alhamdulillah siap 3/4.  Esok nak sambung jahit. Baju ibu ngan Zulaikha lum siap.. Rasa mcm nak buat baju Yusouf jugak la.. Nak kena cari kain mcm apak la nanti ni. Sempat kot jahit.. InsyaAllah.. :-) chaiiiyokkk ibu!

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails