Pages

Wednesday, August 1, 2012

Belum Kembali Ke Bentuk Asal

Berat last Ninie masa mengandungkan Yusouf, 80kg. Berat gila kan? tapi berat lagi masa ngandungkan Zulaikha.. 84kg. Mcm anak beruang! Anak beruang besar pun comel.. Ini.. mmm x tahu la nak kata. Lepas bersalin, turun la dalam 10kg. Berat Yusouf 4.28kg. Uri dia dah sekilo lebih.. Air la darah seme.. So turunla sampai 10kg. 

Lepas sebulan berpantang turun sikit je. Turun ke 65kg. Tapi kira ok la.. total penurunan berat 15kg. Ni masuk bulan puasa, makin slim dah saya :-)) dah 62kg. Tapi.. x ada pun org kata saya nampak kurus.. :-(( maknaya saya kena turun lagik berat. 

Ninie mmg x berdiet. Sbb breastfeeding x sesuai nak diet. Jadi makan aje sesuka hati. Kalau ikut sejarah lampau, pas 6bulan, kalau betul-betul breastfeed, mmg boleh turun lagik berat Ninie. Tapi x tahu la kali ni. Harap-harap leh turun sampai 57kg. Berat seblum mengandungkan Yusouf... Kalau boleh slim lagik.. 55kg. Mcm masa anak dara.. eh anak dara dulu lagik kurus.. 47kg je. Macam x caya je pernah kering mcm tu.. Huhuhu. Kalau kering sgt nnti org ckp Zex x bagi makan plak kan... Huhuhu

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails