Pages

Tuesday, August 14, 2012

Akhirnya....

Akhirnya.. Ninie pun dah kena selsema. Semalam balik dari keje, rasa sakit tekak. Pas mandi rasa hidung tersumbat. Benteng pertahan badan Ninie dah berjaya di tembusi kuman. Dah duk serumah tu, mmg berjangkit jugakla. Aduila.. sekse kalau  hidung tersumbat ni. Nak menghembus, kena bawak tuala/sapu tangan jalan sama.. 

Sekarang ni Yusouf masih selsema. Kesian betul tgk dia. Batuk pun masih ada.. Zulaikha selsema dah ok. Batuk je sekali sekala. Tu pun sbb balik Balok kat umah tok sedap sgt dia minum air sunquik sejuk... Zex, batuk dah x ada.. Selsema.. mmm yg ni mmg x pernah ilang. Dia jenis resdung. Mmg hari-hari la selsema. 

Jangan la sampai raya selsema.. Baju raya lum siap jait lagik ni.. Baju Zex dah siap.. Baju Ninie ngan Zulaikha, 50% siap. Baju Yusouf.. Lum gunting.. Uwaaa.. sempat ke ni???

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails