Pages

Wednesday, July 18, 2012

Nak tgk monkey

Zulaikha mmg suka g taman teruntum. Sbb kat sana ada playground dengan binatang. Zex mmg suka usik dia, kalau dia merajuk, mesti zex buat-buat ckp ngan yusouf, "adik nak g tgk monkey??".. kalau zulaikha tgh merajuk, bila dgr je, terus ilang merajuk dia.. mesti dia dtg bgtahu "hujan... x leh g tgk monkey.." hehehe . Dengki takut apak bawak adik je.. dia x bawak... 

Bila g taman teruntum, bukan dia tgk sangat pun monkey, yg dia suka sgt.. aktiviti bg rusa makan. Terpaksa la apak beli kacang RM2 ngan penjaga rusa tu. Suka sgt dia tgk rusa tu rebut makan kacang dia bagi.. "jgn lebut-lebut..." hahah mcm la rusa tu faham kan..

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails