Pages

Tuesday, July 31, 2012

Cepatnya Yusouf Membesar

Yusouf sekarang dah 2bulan lebih. Tapi badan dia... mmm semua org ckp dah mcm budak 4-5bulan. Yerla dia pun mmg lahir dah besar. Berat dia naik tetiap bulan normal aje. Senang nak dukung budak besar mcm Yusouf ni. Kalau kecik, takut jugak nak pegang kan.. Cuma x daya, pegang lelama, lenguh tangan. Jangan x tahu, masa Yusouf umur sebulan, Ninie pernah terkehel leher, sbb Yusouf ni berat. Ninie pangku lelama, jadi lenguh bahu blah kiri. Siap g jumpa tukang urut sampai 2orang.. X jadi jugak, jumpa doc, doc bg ubat urat. Sekarang ni dah biasa sikit, baru dah x sakit urat.. 
Yusouf dah mula meniarap masa umur sebulan. Tapi masa mula-mula tu x kerap la dia meniarap. Kekdg tido malam pun dia meniarap sendiri. Ni dah umur 2bulan lebih, pantang letak atas tilam, mesti dia meniarap. Dah tegak kepala dia. Cuma bimbang takut dia penat je lelama.. tp dah dia suka, biar aje la kan..
Suka sgt meniarap.. Kakak Zulaikha dulu.. rasanya 4bulan baru meniarap.. 
Kalau x nak bg dia meniarap.. terpaksa la guna bantal ni. Duk diam-diam ye. Ibu nak buka puasa ni.. Kejam x ibu? huhuhu nanti golek sana-sini, ibu plak x tenteram nak makan.. 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails