Pages

Saturday, May 5, 2012

Minggu ke-40: Overdue sudah..

Ingatkan anak ke-2 lagi mudah nak bersalin. Rupanya makin payah. Tula. kelahiran tu berbeza-beza. Harini dah 3hari overdue. Tak ada tanda-tanda langsung. Masa Zulaikha dulu pun overdue 3hari, tp seblum nak bersalin tu mmg macam-macam tanda. Sebab Zulaikha lahir kembar darah. 3hari sebelum tu Ninie asyik turun darah je.

Ramai ckp, mayb yg ni kembar air kot. Nanti nak bersalin x rasa sakit pun, tetiba je turun air. Wallahuallam. Berserah pada Allah. Ramai duk tanya " bila nak bersalin ni?".. wah wah wah.. soalan... kalau la Ninie tahu bila nak bersalin senang la plak kan.. x ada la menanti-nanti mcm ni. Doc bagi masa sampai Rabu depan. Kalau x bersalin jugak, kena induce. Paksa bersalin. Yang tu la Ninie paling seram. Orang ckp sakit... Ntah la x pernah lg merasa.

Ninie dah duk umah mak Ninie sejak ambik cuti awal 2 minggu. X karat nak g keje. Bawak perut yg semakin berat. Doc pun ckp, baby ni kemungkinan lg besar dr Zulaikha.. Besar x per, janji mudah bersalin nanti... Dugaan untuk ibu.. ibu redha.. 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails