Pages

Thursday, April 5, 2012

Tak sabar nak bercuti

Sesi luahan rasa. Jarang Ninie nak citer hal-hal keje ni. Tapi kan rasa tertekan sgt lately ni. Dah tahu Ninie nak bercuti panjang nanti, masa ni la keje dtg menimbum. Kengkawan opis yg memahami semua ckp, "alah.. tinggal je keje tu.." Tapi Ninie x begitu. Tanggungjawap keje tu. Kerja kan rezeki. Cuma rasa stress la, sbb Ninie dah nak bersalin. kekdg tu x faham ngan orang atasan ni, kenapa masih nak bebankan kita dengan tugas-tugas ni sedangkan dah tahu siapa yang akan tanggung tugas kita masa dlm tempoh berpantang nanti. Kalau bg Ninie keje sekrg ni pun, sama jugak, org yg tanggung tugas kena buat jugak akhirnya. Tapi Ninie hope sgt, yg tanggung tugas tu x mengecewakan semua org... 

19 April ni, Ninie start cuti, harapnya dah x ada stress ni. Minggu ni dah mula terasa kaki membengkak. Bangun pagi, nak pijak lantai, dah mula rasa sakit. Tido pun, setiap sejam asyik terjaga je... Kan best kalau dpt cuti sebulan awal :p

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails