Pages

Monday, April 2, 2012

Minggu 36: Nak cuti awal

Mulai minggu 35, mmg kena balik duk umah mak. Sabtu Ahad, Zex keje sampai petang. X leh la duk umah. Buatnya sakit tetiba, ada Zulaikha je. Takut huru hara je keadaaan nanti. Zulaikha pulak, kalau balik umah  tok kat Balok mmg suka sgt la. Sana ramai orang layan dia, pastu yg penting, ada sepupu dia, Zufar Hannan ngan Marissa. Dia ada kawan nak main. Kalau balik rumah tok Pekan, mmg dia x nak, Sampai separuh jalan, dia kenal je jalan tu balik Pekan, mmg sakan mengamuk dalam kereta.  Sbb sana, tiap kali balik, dia je yg ada nyer. Jarang la ada sepupu dia yg lain. Agaknya dia bosan..

Semalam nak balik semula ke IS, dia mengamuk dalam kereta, sbb x nak balik. Seronok sgt la dapat main ngan Hannan.. Mak Ninie suka je kalau tinggal dia, Ibu yg x sanggup nak pisah ngan dia. Pujuk-pujuk, akhirnya diam jugak. Dah sampai IS baru dia berckp, baru la mencari Apak.. huhuhu 

Pagi  ni  nak g keje, rasa x daya, harini ninie ubah fikiran, nak ambik cuti 14hari awal. X larat sungguh nak g keje. Nak kemas-kemas seme barang nak hantar umah mak. Lama duk umah mak nanti.. 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails