Pages

Friday, April 13, 2012

Lambatnya minggu depan

Terasa lambat plak 19 April ni. Dah tak sabar nak bercuti. Keje opis dah 98% siap. Lega sikit rasa. Cuma bimbang masa bercuti, huru-hara opis. Tapi tawakal je la kan. Takkan kita nak fikir lagi hal opis bila dah dalam keadaan mcm ni. Biar org yang tanggung keje la fikir kan. 

Tanda-tanda nak bersalin, mmg tak nampak lagi. Selalu org jumpa Ninie mesti ckp mcm ni "mcm twin je... ehh perut dah nampak turun ...." mmm kalau sekali je ckp, boleh terima lagik, kalau dah org yang sama je duk tegur, rasa geram jugak. Banyak kali dah explain, sorg je dalam perut ni ha. Rasanya, masa ngandungkan Zulaikha lg besar dari ni. Ntah la, org mmg suka ckp, tp x tau perasaan kita... Cakap ikut sedap je kan.. 

Perut dah turun??? Perut saya mmg mcm ni la.. selalunya bila dah turun, mmg x lama lg nak bersalin. Tapi seingat Ninie la, masa Zulaikha pun mcm-mcm spekulasi org buat. X lama dah tu nak bersalin.. tp at the end, Zulaikh lahir lambat, overdue 3hari. Apa-apa pun Ninie berserah kepada Yang Maha Esa, semoga dipermudahkan bersalin nanti. Baby sihat dan sempurna. Kalau ikut hati, harini jugak nak bersalin.. huhuhu

2 comments:

  1. Dok tunggu hari la ni yea...selamat bersalin , moga semuanya selamat...:)

    ReplyDelete
  2. siti aishah: tu la... x tahu la bila ni.. terima kasih :-)

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails