Pages

Wednesday, March 28, 2012

Praktis jaga adik

 Entry ke-3 harini. Saje nak membanyakkan entry. Hehehe. Zulaikha mmg suka sgt stroller baby ni. Hari-hari dia tolak. Letak "adik". Adik tu segala jenis mainan dia yg ada. Kalau balik Balok, mmg bawak sekali, nnti dia ajak Tok g jalan-jalan bawak adik.. 
Ni adik kesayangan dia. Nyioooommmm=kucing. Kakak ipar bagi. Suka sgt nyiommm ni. Stroller ni mmg susah nak cari yg murah. Tgk harga kat Giant je RM78 dah mcm harga stoller yg betul je. Mmg sokmo belek je, tp x beli. Mahal sgt... Sib baik la g SSF, Kuantan. Nak beli barang lain, terjumpa stroller ni. Mmg berbaloi beli sbb harga dia murah, RM26 je. Suka sgt anak saya dpt stroller ni. Nak praktis jaga adik nanti :-))

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails