Pages

Monday, March 26, 2012

Minggu ke-35: Sakit sakit

Pergi KSH harini sorang diri. Zex x dpt teman. Pagi ni dah la ada meeting kat opis. Tapi dah bgtau bos, ada appointment ngan doc. Pagi ni rasa lain macam je. Asyik duk ulang alik g tandas. Asyik nak muntah aje. Sampai KSH, org pertama jumpa doc khaled. 

Doc tanya apa khabar? Kompem la x berapa sihatnya. Ninie selalu rasa sakit lately ni. Doc tanya "baby mengeras? kerap x?". A ah mmg mengeras pun.. kerap jugak. Doc ckp, itu contraction. Berdebor dengar tau.. Contraction, mcm nak bersalin dah gayanya. Doc ckp, mayb kencing kotor ni. Terus dia suh buat ujian air kencing. 

Keputusan ujian, kompem la kencing kotor, so dapat ubat setambun. Pastu doc pesan, jgn mkn vitamin iberect folic tu sebelah malam, makan siang, sbb Ninie jadi loya bila bangun pagi kalau mkn blah malam.

Baby dah 2.7kg. X besar kan? kan? kan? .. Sekrg ni menghitung minggu aje la Ninie ni... 9 April plak jumpa doc.. 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails