Pages

Tuesday, March 20, 2012

Minggu ke-34: Semakin x larat

Lamanya plak rasa nak mengharungi minggu-minggu mendatang ni. Seikhlas hatinya, semakin malas nak g kerja. Bila g kerja, pagi-pagi mmg x larat. Makan pun x selera. Kekdg tu makan kuih je sarapan pagi. Kalau kat opis ni, pagi-pagi mesti rasa loya, dah letih yg amat sangat. dah start kul12 baru rasa ok.

Kan best kalau dapat cuti sebulan awal. Ninie dah sudmit permohonan cuti selama 90hari, dah lulus pun. Tapi ada satu penyesalan, naper la x ambik cuti awal 2minggu... Boleh balik duk umah  mak. Standby aje kat umah. Rugi-rugi. Bukan apa, duk kat ofis pun menambahkan penderitaan. Ofis kompem bukan mcm rumah. X ada katil boleh baring-baring. Duduk la sepanjang hari. Bila bangun, mmg rasa sakit sana sini. 

Bab makan mmg masalah besar bg Ninie. Makanan kat kantin mmg x leh telan. Bila makan je seme muntah. Time g ofis x bawak keter, terpaksala kerah kengkwn makan kat luar, kalau time bawak keter sendiri, dapat la g makan kat mana-mana yg sy suka.

Keje opis... adui semakin menyakitkan jiwa. Biasala kerja mesti ada mcm-mcm problem kan. Ni dah nak bersalin, kena bg org lain tanggung kerja. Bukan senang nak bercuti ngan aman nanti ni.. 

Next week kena g jmpe doc semula. Aduiii lambatnya plak rasa nak bersalin ni.. 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails