Pages

Wednesday, March 28, 2012

Lukisan baru

X perasan betul bila masa Zulaikha conteng dinding ni. Dinding bilik dia. Ngemas-ngemas bilik, baru la terpandang ke dinding ni. Aduila.. betul la ckp Zex, x yah susah-susah nak cat dinding. Tunggu je anak kita lukis.. nnti anak dh abis lukis, baru kita cat dinding umah. Jimat.. hahahaha.. Apa maksud lukisan dia ni kan.. Mesti atomen, angie bed, ngan fish.. darah seni ikut apak la kot. Ibu mmg fail bab melukis.

2 comments:

  1. salam kak ninie... tgk post ni, teringat kt rumah sendiri... dorg buat wallpaper kat ruang tamu lg... mula2 nak marah, tp bila tanya lukis apa, dia cakap mama, ayah, adik... terus nak nangis walaupun lukisan tu takde rupa org pun...

    ReplyDelete
  2. Marini: tu la kan.. dia lukis tu mmg dia dah ada imaginasi walaupun x ada rupa. Redha je la kan.. Kalau k.ninie pun mau nangis, sbb dia ingat kita selalu rupanya kan..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails