Pages

Wednesday, March 21, 2012

Coklat Basi

Ada ke coklat basi? Tadi g beli kat giant coklat ni, sbb kebetulan makan kat situ. Mmg byk hari dah teringin nak makan coklat. Tetiba buka je plastik, rupa dia mcm ni..
 bila gigit.. berderai semua. mcm dah kering..
coklat jenama vochelle. tgk expired date lambat lagi. April 2013. Nak g balik giant, malasnya.. sedihnya x dpt mkn coklat......... uwaaaaaaaaaaaaa!

2 comments:

  1. ishk kak,
    klu gni maknenye masuk angin,
    serius sy penah beli coklat ni byk2 dlu
    then taruk dlm tupperware
    lupe nk mkn
    alih2 bukak sbulan dua pastu tgk jd gni
    walhal bru je bli, borong kt kilang plak tu,
    sah2 la msuk angin kan klu jd gtu?
    makanye sy geget amek badam dlm tu je, coklat buang, ekekekke

    ReplyDelete
  2. Nor: masuk angin ke? tp baru je bukak coklat ni.. angin masuk kot mana ni..

    nampaknya kena gigit ambk badam jugak la ni.. heheh. tp kempunan la x dpt mkn coklat tu..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails