Pages

Friday, March 2, 2012

Bila perut dah besar..

Minta maaf yer, gambar perut yang besar x ada. X leh tunjuk. Nanti ramai komen. Hehehe. Sejak perut dah besar ni kan banyak benda terbatas nak buat antaranya:-
  • Bila nak basuh pinggan, rasa jauh je paip kat sink tu.. Penat tau, kena ambik kerusi plak nak duduk rehat kejap. Pastu sambung balik basuh pinggan.
  • Kalau nak ambik barang-barang yang tinggi, dulu-dulu sampai je. Ni dah x leh, sbb sangkut tang perut. Kesian saya tau.. nak naik panjat kerusi, takut jatuh.. 
  • Nak tido atas lantai x leh dah, sbb susah nak bangun, pastu sakit sangat pinggang. Boleh tido atas katil yang embuk sahaja. Katil keras pun sakit pinggang.
  • Kalau duduk atas kerusi, seksenyela nak bangun, kekdg kena mintak tolong org tarikkan.. (sekali lg, kesian saya kan..)
  • Kalau g tandas, tandas cangkung x leh sekse. Sbb perut dah sampai kat peha..
  • Kekdg nak makan, pinggan pun rasa jauh bila letak atas meja. Makan mesti tumpah atas perut.. selalu comot.. (sy mmg selalu comot pun time makan..)
  • Nak tido mmg sekse. Dah la asyik bangun malam g tandas. Tido terlentang x selesa, tido mengereng, baby plak marah.. kena alas 2-3 bantal baru leh tido.
  • Naik tangga mmg sekse. Kompem x cukup napas..
  • Jalan kaki boleh... cuma dah x leh nak marathon.. perut berat.
  • Nak ambik kain dalam mesin basuh pun x sampai.. aduila...
  • Dan yang paling gerun, tido dalam ketakutan selalu, sbb tetiba anakda Zulaikha dtg terjun atas perut!!..
Harini dah 2 Mac, betul-betul x sabar nak mengharungi 2 bulan  lg ni.. Doakan saya!

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails