Pages

Monday, February 20, 2012

Cari barang tersembunyi

Budak-budak kecik mmg suka ambik barang-barang yang kita larang kan. Yang x bagi tu la dia nak sangat. Pastu dia bawak ntah g mana, sorok kat mana. Puas mencari. Zulaikha pun sama. Dia paling suka kunci. X kisah kunci rumah ke kunci kereta. Kalau hilang, mmg payah nak cari. dia mesti simpan kat tempat-tempat yang kita x jangka. Sekarang ni kitaorg dah tahu mana dia simpan barang-barang kalau dia ambik. 
Dia suka simpan dalam kereta mainan ni. Kereta ni ada tempat simpan barang bahagian seat. Kalau x jumpa, cari kat sini. Kompem ada.. Hehehe. Pernah cousin dia, Marissa dtg rumah, ilang puting kosong. Mama marissa puas mencari seblum balik, Ninie teringat dia mmg suka simpan dalam ni, bukak je seat kereta ni, mmg kompem ada. 

Semalam Apak ilang kunci kereta masa balik Pekan, kereta ni x ada kat Pekan, tapi ada satu lg kereta mainan cousin dia punya yg ala-ala mcm ni, bila bukak seat je jumpa. Huhuhu.. 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails