Pages

Wednesday, January 4, 2012

Minggu ke-23: Demam, Batuk, Selsema

Sambut tahun baru 2012 dengan Demam, Batuk & Selsema. X tahu la jangkit kat mana. Tetiba je demam hari sabtu lepas. Pastu selsema. Isnin tu dah start batuk. Selasa g KSH. Sebb makin parah je batuk ni. Patutnya nextweek appoitment ngan Dr. Khaled. Tapi alang-alang x sihat ni, terus ambik MC ngan chek perut.

Doc bagi ubat batuk ngan demam. Antibiotik mmg x leh ambik la. Sbb pregnnat ni. Timbang berat badan, 68Kg dah. Mak aiii 2.5kg naik. Doc tanya, "byk sgt ke makan?" Ninie jawap "x adalaa.. mkn mcm biasa je.." Doc terus je pandang Zex "saya kena tanya suami, dia yg tgk awk makan mcm mana.." heheheh zex sengih aje..

Scan baby, dia songsang sikit doc ckp, tp awal lg. Nanti insyaAllah dia pusing.. Harap-harap g tu la. Soalan biasa Ninie "anak saya besar x doc?" doc ckp "everage, tapi kalau awk makan byk lagik.. lg besar anak awk.." gluuuurpppp... seram jugak. Zulaikha dulu 3.3kg. Yang ni x tahu la.

Batuk ni kan, mmg menyekse perut sungguh. Bila batuk je rasa sakit bahagian perut. Terutamanya pinggang. Malam nak tido mmg sekse. Mengiring ke kiri sakit ke kanan pun sakit. Ada satu malam tu sampai kul 2pagi x tido, duk mencari posisi tido yang selesa. Tula rasa mcm nak bersalin cepat.. dugaan..... 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails