Pages

Friday, January 27, 2012

Huggies dah naik harga

Pampers=lampin pakai buang. Padahal pampers tu bukannya jenama lampin pakai buang dulu-dulu ke? heheh. Sekrg ni senang sebut pampers kan. Kalau sebut pampers dah faham dah maksudnya.. Lampin pakai buang. Ninie selalu beli pampers Zulaikha tetiap bulan. Selalunya 3bungkus. 2 jenis huggies color biru. 1 mummy poko color kuning.
*gambar google
Yang huggies biru ni saiz L=68 keping. Dari awal lg suka huggies. Sbb tape dia jenis mcm velcro. Byk kali boleh guna pelekat dia. Kalau Zulaikha suka bukak-bukak pun x aper. Pelekat dia bleh guna semula.  Kekdg dia suka ambik pampers ni sbb nak pakaikan kat semua bear dia. Bayangkan la.. kalau ada 5 ekor bear, 5 ekor tu semuanya pakai pampers. Pastu asyik bukak lekat balik.. ada je x kena bear dia tu pakai pampers.. hehehe

Selalunya harga huggies x sampai RM30. RM29.90 je kat Butik Manjaku. Tapi tadi g beli dah naik harga RM33.90. Masuk je tahun baru. Dah naik harga... Huhuhue Bapak sila tambah elaun ibu yer..  
Tadi x beli pun Mummy poko sbb ada lagik. Mummy poko selalunya beli jenis seluar. Guna kat umah je. Saiz pun ambk saiz M je. Sbb mummy poko ni saiz dia berbeza. Kalau M boleh sampai berat 12kg. Kalau M ni byk la dpt. 44keping. RM24.90. Ninie selalu guna kat umah ngan jenjalan. Sbb senang nak pakai kat Zulaikha. Dia asyik lari je. Bukan nak baring. Tapi sekrg ni saiz dia dah kena tukar pulak. Zulaikha dah berat 12.5kg. Saiz M ni mcm susah nak masuk.. bulatnya anak ibu ni.. ish ish ish

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails