Pages

Friday, December 30, 2011

Pencarian Satu Penyeksaan Jiwa

Dah 3hari Ninie mencari dokumen yang hilang. Harini last kena sudmit claim. Aduila mana la letaknya. Pas balik outstation Putrajaya hari tu, rasanya dah bawak g opis. Tapi dah banyak kali selongkar opis ni x jumpa. Kat opis bukan byk sgt pun brg dlm bilik ni. Adui... balik rumah cari pun x jumpa jugak. Dalam kereta seme dah cari. Ni gara-gara buat 5S. Habis semua simpan. Sampai x jumpa.. arrrggghhhhh tension....! 

Agaknya x ada rezki nak claim bulan ni.. Kalau ada rezki jumpa la tu.. kalau x ada.. sy kenala redha.. uuuuuuwaaaaaaaa!. sampai tido malam x lena.. sbb rasa mcm ada je tp x tahu kat mana. Ninie jarang ilang dokumen penting. Ni mesti sbb serabut keje kat opis, simpan, terus x jumpa. Opismate pun dah tlg cari x jumpa jugak.. aduiiiiiii tekanan perasaaan sungguh!!!!!!

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails