Pages

Thursday, December 29, 2011

Musim Tengkujuh

Lama x post apa-apa. Akhir tahun mmg byk keje. Malas pun ye. x ada idea pun ye. Bulan Dec ni mmg asyik hujan je kan. Air itu rahmat :-) Masa kes Gerhana bulan, Ninie mmg x tau hari tu gerhana bulan. Kebetulan hari  tu cuti. Ninie g keluar jenjln dulu siang tu, lepas tu balik Pekan. Sbb ada tahlil. Tapi malam tu jugak balik semula ke IS. Dalam kul11 mlm sampai IS. mmg sangat-sangat terkejut sbb laluan masuk ke rumah Ninie penuh ngan air. Tasik pun hampir-hampir melimpah. Pusing keliling cari jalan nak masuk ke rumah. Akhirnya, park keter jauh, jalan kaki harung air. Alhamdulillah air x masuk dlm rumah. Cuma kat porch keter sikit je.
Zex ngan jenjiran tetangga stay sampai kul2 pagi. Takut air masuk dlm rumah. Alhamdulillah hujan berhenti kul2 pagi tu.. Kalau x, berkemas la kitaorg ni. Musim tengkujuh x habis lagi.. so masih x selamat. Kena berjaga-jaga :-)

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails