Pages

Tuesday, November 8, 2011

Minggu ke-14: Dah tukar uniform

*gambar masa dinner PSDC-Ala arab.. 
Minggu-minggu yg semakin malas nak update blog. Malas sbb bawak diri pun x larat... Penyakit yang sukar dikawal.. heheheh. Minggu ni Ninie dah start pakai baju  maternity. Bukan sbb baju kurung dah x muat, tp dah x selesa nak pakai. Kain boleh masuk, cuma x leh nak zip. "Sek'Eh" rasa perut. Tau kan maksud "Sek'Eh" tu.. Heheh.. maksudnya x leh nak bernafas .. 

Perut Ninie agak besar jugak. W'pun baru pregnant 3bulan lebih, tapi dah ketara sgt nampak. Ada yang ingat dah 5bulan. Seram jugak bila org duk tegur.. "La... baru 3bulan.. ingatkan dah 5bulan...ntah-ntah kembar..." Ayat last paling seram. Kembar???? ntah kenapa, bg org lain mengandung kembar tu seronok. Tapi Ninie, takut yg teramat. Potensi nak dpt kembar mmg ada, sbb kakak Zex mmg kembar seiras. Ninie mmg x nak sgt kembar... sbb risau x mampu nak jaga. Jaga Zulaikha sorg pun mcm terumbang ambing.. Tapi kan.. kalau la Ninie dapat kembar, Ninie terima dengan seikhlas hati.. ngan lapang dada. Kompem tutup kilang pas tu.. hahahaha. 

Sebb kerap sgt org usik kata Ninie kembar, Ninie mmg kompem kan ngan doctor, masa scan mmg sorg je.. Dengupan jantung satu :-). Tapi diaorg ni  mmg jahat tau.. diaorg ckp, ada je kembar yg x tahu.. xnampak, terselindung. Ni apa kes plak ngusik2 saya ni kan.. dah laa saya takut.... huhuhu Berserah pada yg Esa. Janji anak Ninie lahir dengan sihat dan sempurna. InsyaAllah..

Alahan Ninie, alhamdulillah.. semakin hilang.. cuma penat je x ilang.. Harap-harap alahan ilang terus pas ni. Bleh la saya makan best-best.. :p

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails