Pages

Tuesday, October 11, 2011

Rezki Anak

Ni bukan en3 nak riak dpt APC. Tapi nak citer rezki anak. Mmg Ninie x pernah sangka dpt APC. Sebb penilaian keje di HTAA baru dlm setahun lebih. Ini lah yang dikatakan rezki anak. Lepas je tahu pregnnant.. tetiba dpt plak APC. Mmg setiap anak tu ada rezki utk dia kan.. Tahun ni plak, belanjawan nak naik gaji gomen + dapat bonus setengah bulan gaji. Bersyukur sgt. X dpt naik banyak.. sikit pun Ninie bersyukur.. Kurang-kurangnya ada jugak..

Masa Zulaikha, betul-betul Ninie naik pangkat ke HTAA dari SUK. Baru duduk kat HTAA x sampai sebulan, dapat plak berita Ninie pregnant. Rezki anak.. Mmg Allah dah janji macam tu kan.. 

Sejujurnya Ninie mmg risau bila nak pregnant anak ke-2. Bukan sbb Ninie takut alahan ke sakit ke.. Cuma risau dengan perbelanjaan sekarang. Kos untuk anak sorg dah brp kan.. Ninie ni kompem hantar anak ke taska. Kompem la kena ada tambahan duit kat situ. Tapi Zex ckp, jgn bimbang.. ada la rezki utk anak kita nanti. Tapi mmg betul.. Zex pun dah ok kewangan dia. Alhamdulillah la.. Tapi bukan nak kata mewah. Cuma cukup la utk kami. Bersyukur sgt atas nikmat kurniaan Allah. Semoga bertambah2 rezki kami.. Amin.. !~

2 comments:

  1. tahniah kak!!mmg rezeki ank2 la tuh kak..kita x tau kan rezeki kita cmner kan...

    ain dulu pon cm2 gak kak..masa sblm pregnant kan adha susah sgt2,bila adha lahir alhamdulillah rezeki kitaorg satu family hsbn buatn bisnes sendiri...:)

    setiap ank yg tuhan bagi tuh sume rezeki...:)

    ReplyDelete
  2. Ain: betul sgt tu.. semoga rezki kita terus bertambah! Amin..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails