Pages

Friday, October 28, 2011

Minggu 12: Mengidap penyakit malas

Minggu ni minggu cuti panjang bg org Pahang. Isnin cuti harijadi Sultan, selasa ambk cuti rehat, rabu depavali.. campur sabtu ahad seblum, 5hari cuti. Kebetulan Zex kena keje hari cuti, dapatla Ninie balik umah mak Ninie. Sgt suka!!!!.. balik rumah mak.. mau  x sukanya kan.. Tapi kan.. Ninie x buat apa pun cuti 5hari ni. Hanya makan & tido.. 

Dah masuk 3bulan ni, Ninie ingat alahan makin hilang, tapi belum lagik. Masa kat umah mak, asyik nak muntah aje. X lah muntah, cuma duk uwekkk uwekkk je memanjang. Banyak angin. Badan jadi x larat. Pastu apa lg.. tido laa saya.. 

Kekdg rasa x selesa, mcm-mcm org pregnant ni kan. Ada yg x kena alahan. Ada yg kena teruk sgt. Dugaan sungguh.. Minggu ni mmg penyakit malas makin berleluasa. Di campur pulak dengan x larat.Mmg double malas. Balik dari umah mak, selalunya mesti kemas-kemas seme kain baju .. brg-brg zulaikha. Ni x pun.. duk tersadai seme depan pintu. Kalau org dtg rumah.. mmm mcm kapal pecah. Semak mata... semak otak.. tp penyakit malas ckp.. biar dulu.. esok2 je buat.. heheheh tgk blog ni dah le. X ada dah gambar-gambar barunyer.. seme gambar subsidi google je. Nak snap gambar.. mak aiii mmg malas laa.. Jangan anak dlm perut ni malas nanti dah la ye.. 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails