Pages

Monday, October 3, 2011

Jamuan Raya Opis

Ni patutnya entry lama dah. Malas nak update blog. Ngandung ni dia jd malas byk.. heheheh. Opis Ninie buat jamuan raya kecil-kecilan je. Ajak kengkwn rapat aje. Nak ajak satu HTAA? pengsan! 3000 staf dia. Order sikit je ngan katerer.. yg lain bawak sikit sorg..
 
Laksa Penang.. 
Ni tukang masak dia. En.Ezad memenuhi permintaan ibu mengandung yg mengidam nak makan laksa penang dia.. Ezad ni mmg terror bab masak memasak.. Tqs Ezad!
Kitaorg tempah je roti jala ni. Roti jala ni color dia menarik.. Hijau kuning bendera kedah. 
Yan rajin, bawak nasi impit siap ngan kuah rendang & kacang. Licin...
Mee goreng pun tempah.. 
Pencuci mulut mmg byk diaorg bawak.. bleh tapau bawak balik.. 
perasan x yg coklat tu.. tu opismate jugak buat. Hahaha.. sampai ambk cuti sehari. Ingat nak bawak makanan apala sampai ambk cuti sehari seblum.. coklat je???? rizal.. lain kali buat coklat tu.. kurang-kurangnya ada la warna ke... ada filling yg best ke.. ni kosong aje.. jgn mara aaa....
Ninie bawak apa??? bawak ni aje.. Kek carrot.. Tapi seme puji sedap :p. Ada yg mintak resepi.. Saya pun ambk resepi kat internet je.. :-))

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails