Pages

Wednesday, September 21, 2011

Teringin Makan Pizza

Dari semlm Ninie teringin nak makan pizza. Tengah hari tadi kebetulan ikut kawan g ktn parade. Terus order pizza bawak balik opis. Bukan nak makan byk pun.. Dapat rasa sikit pun jadi la. Tadi beli 3kotak yg kecik RM19 je. Kebetulan opismate pun nak sekotak. Tadi order 2kotak peproni 1 kotak hawaian chicken. Sekotak mkn, sekotak bawak balik umah. Nak bg uncit ngan apak dia jugak. Makan apa pun mesti ingat kat diaorg berdua. 

Teringat lg ni. Masa pregnantkan Zulaikha. Makanan ruji Ninie mmg pizza. Hampir tetiap hari Ninie makan Pizza. Bukan sbb mengada-ngada. Tapi sbb mmg x boleh makan nasi langsung. Makan aje muntah. Ngandungkan Zulaikha mmg western food habis. X pizza, spageti. Sib baik la ada juga benda boleh makan. Kalau x ada.. lg haru.. mau duk wad, kena masuk air kan. 

Teringat lg (.. psl baru sgt ngandung kat dia..), waktu ngandungkan dia dah 5bulan, Ninie kena g kursus kat Sabah. Terpaksa bawak bekal Pizza ngan Biskut naik flight. Sekse betul, bila kat INTAN Sabah tu jauh dari bandar KK. Nak cari roti mmg payah. Hari-hari makan nasi.. muntah balik.. last-last makan potato chip aje. 

Adik Zulaikha ni, buat masa ni, Ninie boleh lg makan nasi. Cuma x leh nak makan ayam dah. Hari-hari kena makan lauk ikan. Bagus jugakkan.. Ikan lg byk khasiat.. :-)

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails