Pages

Monday, September 19, 2011

Reunion UPTM

Cuti Hari Malaysia, Ninie buat reunion untuk geng-geng unit IT ,SUK Pahang. Sejak bertugas ditempat baru ni, mmg lama x jumpa kengkwn kat sana. Diaorg pun dah ramai kena tukar kat lain-lain jabatan sbb ada reorganization. Asalnya nak buat kat rumah org lain, tp diaorg ckp, umah Ninie la, psl laman luas.. ye laa tuh.. Asalnya juga podluck .. Pastu Ninie decide nak suruh mak masak nasi dagang. Telefon mak, dia ckp boleh, sbb dia pun mmg nak buat nasi dagang sbb dia baru habis puasa 6. Mmg cantik sgt la. 

Kali ni mmg x jemput famili dtg rumah, sbb mmg ni rancangan kengkwn. Cuma Ninie ajak jiran-jiran. Kira mcm openhouse la. Jiran-jiran datang kul3. Geng-geng SUK dtg kul 4, Kengkwn Zex dtg kul 6 ptg. Ada jugak kengkwn yg dtg malam. 

Makanan mmg byk, sbb kebanyakkannya bawak makanan. Penuh rumah ngan makanan. Mee rebus, lemang, kuih raya, mee hoon. Kek.. koktail pun ada.. mmg meriah ngan makanan. Nasi dagang ada lebih, esoknya bawak g umah kakak ipar. Makan kat sana plak.. Malaysia.. mmg penuh ngan makanan kan..
 *gambar songlap kat blog ELAJS.. heheh x sempat nak ambk gambar.. tuan rumah bz..
 Orang kuat reunion.. 
 Orang cameron pun dtg.. Org Inderapura pun ada.. org  AP tu, umah u plak tahun depan yer..
geng-geng bujang & bapak-bapak.. duk kat luar rumah.. Zon bebas merokok..
TQVM kepada semua yg dapat hadir.. Seronok dapat berkumpul balik. Yang x hadir, mungkin lain kali plak.. kita buat kat umah ELAJS. Sekrg ni umah dia pakguard x bg masuk.. hahahah

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails