Pages

Monday, September 5, 2011

Raya 2011

Alhamdulillah tahun ni raya sgt meriah. Meriah dengan Zulaikha. Dia paling meriah ngan raya. Baju raya je sampai raya ke 6 pun x abis lg pakai. Tahun ni patutnya raya di Balok dulu, tp menghormati adik ipar yg tahun lepas terpaksa beraya di Jerman. Ninie ni umah mak dekat aje ngan pekan. Jd x ada isu sgt bab raya di rumah siapa. Cuma kekdg nak rasa persiapan raya di rumah mak. Tahun ni persiapan raya di rumah mak mentua. 

Lepas dah bersalam di blah pekan, terus balik Balok. Blah Balok ni rumah seme dekat-dekat. Jadi sehari mmg x cukup nak g jalan seme rumah... Sampai nak penat makan... Heheh. Tapi itu la syioknya, raya & ziarah. Masa ni la nak sembang-sembang. Jumpa sedara-mara. Mak ckp, pg raya tu ramai serbu umah mak dulu, mak plak x cukup kakitangan nak basuh pinggan.. Biasala mak Ninie sekrg kira yg sulung, sbb abg yg sulung dah x ada. Anak-anak sedara ngan cucu-cucu ramai.. Mesti meriah pg raya kat umah mak tu kan.. tp x ada.. dapat jugak raya umah mak hari pertama. Raya ke-3 mak balik Penang. Ninie x ikut, di atas sebab-sebab tertentu... jeng jeng jeng.. hahaha ...
Ikha mmg susah betul nak bergambar.. ni sbb dah dukung baru boleh bergambar. 
 Sibuk nak pakai tudung.. Dia mmg pantang kalau ada bling bling.. mcm himawari.. adik sinchan.. suka benda berkilat. 
 dia mmg feminin.. mmg suka sgt bunga.. org lain tgk sibuk bergambar.. dia ngan dunia bunga dia laa..
Ngan cousin blah zex, abg amie.. aiiiii abg amie pun nak jd mat bunga ke?
dengan cousin blah Ninie.. best friend yg selalu di sebut-sebut... Hannan ngan Marissa.. apsal plak nak nangis tu.. sekrg ikha makin manja.. x tahu la kenapa.. asyik suruh dukung aje..

4 comments:

  1. elehh bermanja ade sebab kan ikha? hehe

    ReplyDelete
  2. nor: tulaa.. manja ada makna rupanya.. hehe

    ReplyDelete
  3. cntiknya baju raya ikha ngan ibu...pink lagi...

    manja bersebab la tuh...heheheh")

    ReplyDelete
  4. ain: pink tu feberet color.. :-)

    manja ada makna kan...

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails