Pages

Thursday, July 14, 2011

Baby bear

 Cuba teka dia tgh buat apa? kat situ ada bear ngan bedak.. sibuk betul gaya dia tu...
*
*
*
*
*
*
*
*
 Ha.. tu keje dia.. patutla masa ibu tgh kemas pampers dia simpan dlm laci almari, dia mintak satu... nak pakaikan kat bear rupanya... siap angkat bear tu ngan bunyi sekali.. uuhhhh! uuhhhhh! pandainya dia tiru gaya ibu yer. Ninie selalu dukung dia.. sbb dia berat, bunyi laa uuuhhh uhhh uhhh..!
 bila ninie tlg dia pakaikan pampers tu, dia marah..  bukak balik.. dia nak buat sendiri. Sib la pampers jenama huggies ni pelekat dia boleh guna byk kali..
 tgklaa gaya dia... 
Itula kan.. anak ni mmg tiru apa yang kita buat.. suka memerhati.. gelagat dia mencuit hati.. gelak sakan ninie ngan zex semlm.. heheh

3 comments:

  1. Pn nini..suka tenguk gelagat ikha sekarang...kelako pn ada...bab powder kt bear tu..nadirah pun sama skg ni powder habis ke bear je...penuh nya powder kan...aduhhhh..

    ReplyDelete
  2. suka tenguk ikha sekarang...dh pandai ya...kelako pun ada...bab powder kt bear ni..nadirah pun suka sgt letak powder pada bear...mmg penuh bear tu di sapu nya...huhuhuhu...

    ReplyDelete
  3. kak za: ha ah psl powder tu.. kalau biar.. mahu abis sebotol.. muka dia mcm tepung gomok.. heheh

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails