Pages

Monday, June 13, 2011

Hidung Melecet ~Selsema

Kesian betul tgk hidung Zulaikha ni. Minggu lepas dia kena batuk + selsema. Sampai kena ambik kat taska, sbb batuk teruk sgt. Bila hidung dia meleleh air hidung, duk suka gosok-gosok hidung dia sampai melecet. Ninie mmg x berani dah lap hidung dia. Sbb mmg nak pegang pun dia x bg.. Kalau nak bersih kan hidung dia.. kena masa mandi je boleh. Ni gambar pagi  tadi sbelum hantar taska. Sampai naik berkuping hidung dia... 

4 comments:

  1. selsema teruk ke ika nih kak??smapi jadi cm2 hisung dia...sian plak ain tgk..,

    GET WELL SOON yer MY DEAR ZULAIKHA...:)

    ReplyDelete
  2. kalau ikutkan x teruk sgt.. cuma mayb dia rasa gatal hidung.. tu yg dia gosok2 hidung sampai melecet tuh..

    ReplyDelete
  3. alizam: mmg kesian sgt.. makin lama makin teruk.. lepas dh letak ubat.. baru nampak surut..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails