Pages

Tuesday, May 31, 2011

Tahukah Anda?

Menyanyi adalah cara mudah untuk merakamkan aneka penggunaan kata dalam memori fikiran bayi. Apabila mendengar melodi yang disukainya, si kecil akan ikut menyanyi sekalipun butir bicaranya  belum jelas. Ianya merupakan salah satu cara untuk mengasah kepetahan bayi untuk berbicara.

Sumber: Si Manja Cerdik & Pintar
Terbitan: TINTA BALQIS PUBLISHING

Ulasan Ninie: 
Patutla Zulaikha suka nyanyi sekrg ni. Tapi sepatah pun x faham. Kalau dgr lagu barney, mmg suka sgt. Siap ikut. Kaki tgn semua ikut sama. Mesti pandai ckp omputih nanti ni.. hehehe... mcm mana plak kalau suka tgk otomen...? bleh ckp jepun la kot.. Lagi baik kalau dgr Munif Hijjaz- pandai berzikir kan.. Kalau dia dgr munif Hijjaz je.. automatik tepuk peha dia, sbbnya bila nak tidur aje.. ibu zikir di Munif-Hijjaz tu.. pandai kan anak-anak kecik ni.. ikut tune .. huhhu 

2 comments:

  1. dania x nyanyi kak...kalau dengo lagu jer,kepala terangguk ikut lagu tuh...badan siap goyang2 lagi...:)

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails