Pages

Monday, April 4, 2011

simpan la playpen ni

Satu ketika dulu, playpen ni tempat tido Zulaikha. Lepas tu bapak dia convert jadi ballpit. sampai 3 bungkus bola ni zex beli kat giant. Semata-mata nak buat mcm ballpit kat petrosains. Mula-mula suka la Zulaikha main dlm ni. Pastu bila tinggal dia sorg.. dia x nak. Nak keluar x boleh.. tinggi playpen ni. Last-last nangis.. x jadi keje la ibu kalau menunggu dia je main. Semalam.. ibu dah kemas playpen ni. Bola-bola ni semua, dah simpan balik dlm beg dia. Malas dah letak dlm bilik dia. Nampak semak. Nanti nak cari kolam la. Kalau x dlm, boleh la ikha masuk ngan keluar ngan senang. Tapi.. mesti x larat kutip bola... itu yang saya tidak mau!!!! saya jugak yg kena kutip..
Muka tengah merayu dekat ibu suruh keluarkan dia.. Kesian x????? heheeh.. mmg kesian.. ibu jenis x sampai hati.. terus la dukung budak motak ni..

4 comments:

  1. letgo la playpen tuh kak...hehehhe

    ReplyDelete
  2. akak dah simpan bawah katil.. hehehe

    ReplyDelete
  3. simpan tuk adik ikha plak..ehhehehe

    ReplyDelete
  4. cute mommy: hehehe harap2 simpan utk adik x lama sgt kan..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails