Pages

Wednesday, April 27, 2011

minat betul dengan kotak

Budak motak ni mmg suka sgt dengan kotak. Jumpa kotak je dia nak masuk. Kebetulan kotak ni, bapak dia dah keluarkan brg.. Ninie mmg tahu dia suka duk dlm kotak, so x buang kotak  ni, letak dlm  bilik dia. Bg dia main. Diam² je masuk dlm kotak.. sendiri je masuk.. Kelakar, sbb kota tu ngam².. kalau nak masuk boleh terbalik.. sbb kotak ni memanjang.. Pandai pulak dia masuk.. Barney pun bawak sekali masuk.. 
segala brg kat sekeliling dia dia bawak masuk dlm kotak.. kotak pun dah mengembang tu.. hahahaha
mmm yg x syiok.. masa bila pulak dia cabut semua sticker kat dinding tu.. tampal plak kat muka.. ish ish ish..
Ibu, cantik x ikha??... mmm cantik sgt laa... abis seme hasil seni ibu.. 

5 comments:

  1. hehee..lawak la ikha nih...adoii,aunty x larat nk gelak dah nih..kalau aunty depan ikha x berhenti2 aunty gelak...hahhahaha

    ReplyDelete
  2. ain: itu laa.. akak terbahak² gelakkan dia.. dia plak buat muka seposen je..

    ReplyDelete
  3. byknye mainan dia,
    mika nk tumpang main bley ikha??

    ReplyDelete
  4. ibu mika: nanti bwk mika dtg umah ikha yer.. nak ke mika main bear??? heheheh

    ReplyDelete
  5. tau x per kak,nama pon budak2 kan...hahhaha

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails