Pages

Monday, April 25, 2011

mata sy mengedik je..

sejak jumaat lepas.. mata kiri ni asyik mengedik² je.. ntah la pasal apa.. org tua² kata.. kalau blah kiri nak menangis.. kalau blah kanan.. nak tgk org jauh.. minggu lepas tetiba cousin Ninie yg kat penang tu, nama dia Rashid. X sangka plak dah tukar duk kuantan. Rajin dia dtg umah Ninie..Seronok jugak jumpa cousin jauh ni.. agaknya sbb tu mata tergedik²..! tapi x logik.. mata yg mengedik seblah kiri.. hahaha kebetulan aje tu..

mmm tapi kan harini ini.. mata blah kiri masih mengedik.. nak menangis laa tuh.. huhuhu mintak² air mata kegembiraan.. ataupun menangis mengenangkan dosa pada Allah kan.. insaf ngan kesilapan² dulu.. uhuks!.. Ustaz Ninie dulu ckp.. kalau bibir or mata kira yg gerak², maknanya.. ada malaikat yg gerakkan supaya kita mengingati Allah.. contoh bibir gerak².. ingat Allah sblum berkata².. ingat Allah sebelum melihat sesuatu.. InsyaAllah..

Tapi zex ckp.. tu saraf... saraf Ninie x  betul la tu.. x betul???? sengek ke Ninie ni? heheh jgn laa.. bini dia jugak kalau sengek tu kan..

8 comments:

  1. btol kata ustaz akak tuh...:)

    part paling best,abg zex ckp saraf akak x betul...hehhehe..

    x da la smpai senget kot kak...:p

    ReplyDelete
  2. ain: haha tu laa.. ada ke patut saraf akak plak.. mcm doktor plak dia..

    ReplyDelete
  3. Alizam: mungkin kot.. sampai harini mata masih menggedik.. letih duk kerdip² kelopak mata nih..

    ReplyDelete
  4. biasanya stress akibat x cukup tido lah gitu... klu betul x cukup tido... baiklah gi lah tido...

    tp kekadang tu ada jugak maksud tertentu. tp kejap2 je klu maksud tertentu tu kan... klu dah kerap sgt... x tau le pulak...

    maybe penyakit ke apa kan. tp rasanya stress tu (pengalaman sendiri lah)

    ReplyDelete
  5. Alizam: mungkin jugak stress.. sbb ninie mmg stress ngan keje sekrg ni.. tertanggung sakit jiwa.. huhuhu.. adatla kan keje ngan manusia..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails