Pages

Monday, April 25, 2011

kagum tgk BAA....BAH!

Minggu ni, balik Pekan pulak.. Belum sampai umah moktok.. baru masuk jalan Tangjung Selangor.. Zulaikha dah kenal jalan.. dia sebut.. Baaa Bahhh.. tahu sgt dia, jln ni byk Baa Bah.. hahah.. Kalau sesiap biasa g ke Kuala Pahang, mmg tahu sgt jalan ni. Universiti baru pun dah ada kat sini.. Universiti Malaysia Pahang. Ninie mmg suka permandangan kat sini.. mmg suasana kampung.. tepi laut.. damai aje.. x ada pembangunan byk sgt.. UMP je yg terbaru..  

Kat padang ragut ni tepi pantai.. mmg byk lembu.. Zulaikha panggil baa bah.. asalkan binantang tu besar.. bekaki 4, dia panggil baaa bahhh.. Kambing pun baaa bahhhh.. 
Asyik kemain menengok baaa bahhh
x nak berganjak dari tingkap tgk baaa bahhh.. sampai bapak ckp.. cukuplaa tuh.. nak balik kuantan semula dah ni.. hehehe tutup je tingkap.. mengamuk sakan.. sbb x leh tgk baaa bahhh dah..

p/s:  suh bapak bela baaa bahhh laa... hahahah

3 comments:

  1. agaknyer ank dara saya pun sama gak macam zulaikha...kat bandar memang payah nak nampak BAA nie...harap kenal dalam buku jer hehehehe...

    ReplyDelete
  2. amboi asyikkk nya tgk baa bah....nape ikha pggl lembu baa bah kak..klako la budak2 punya perangai kan kak...geram jer tgk aksi diaorg,cm dh beso sgt rupenya..hehhehe

    ReplyDelete
  3. MummyEcha: nanti kena bawak dia g zoo. sana ada Baa juga rasanya.. Sini byk lg.. sbb kg mmg bberkeliaran baa ni.. hehehe

    Ain: ntah ain.. mana laa dia dapat.. tetiba je dia sebut babah.. agaknya dia dgr bunyi or ada sesiapa yg ajar dia sebut g tuh.. akak mmg x ajo pun dia panggil baaa bahh...

    budak2 mmg kelako ain.. itu laa penghibur hati kan..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails