Pages

Wednesday, March 2, 2011

Tish = Fish

Zulaikha mmg suka tgk binatang. Paling dia suka kucing.. tapi ninie x bela la kucing sbbnya payah duk perumahan ni nak bela kucing.. mengganggu kententeraman jejiran tetangga, kecuali kurung kucing, okla.

Second feberet dia. tish!.. Ataupun fish!. dia x pandai lagik sebut. Mesti sebut tish!. Kalau balik balok  umah mak Ninie, mesti ajak keluar rumah g tgk tish kat umah tok Anjang. Kalau dapat g sana, suka sgt dia. byk ikan dalam aquarium tok anjang.

Masa birthday dia, papa ke-2 (biras ninie), hadiah kan zulaikha tish. Jenis ikan sekilau. Bila g umah papa, dia suka tgk tish tu. Papa plak mmg suka sgt bela tish, merata ceruk rumah ada tish ni. penuh!
ni la tish Zulaikha. gambo gelap skit. Hp x canggih.. Mesti suruh ibu dukung, nak tgk tish ni. Hari² jenguk tish. kalau bg dia tgk dekat², mmg dia nak celup tgn nak ambik tish ni.. huhuhu

 Tunjuk tish...
siap jenguk tish buat apa... duk kat tish sampai dia ajak g tempat lain.. kalau x dia ngamuk.. layan aje laa...

5 comments:

  1. as salam ninie,
    kelakar tgk zulaikha nie..cam tu sekali dia tengok tish tu....:D.mesti geram2 jer kat tish tu yer zulaikha hihihihi

    ReplyDelete
  2. syokk ahh
    kalau hero sy
    xdapek ahh nk bela2 gtu
    kang dia g amek ngap siap2 je idup,.
    hahahha kucing tu pun brani dia g cakar,
    last2 dia yg kene cakar blk,
    hahahaha :p

    ReplyDelete
  3. MummuEcha: waalaikummussallam. Mmg kelakar ..hehehe ninie pun kekdg gelak tgk dia.. belum tgk dia nak angkat tish tuh.. agaknya dia nak pegang.. tp ibu x kasi.. heheh

    ReplyDelete
  4. Nor: agaknya budak² mmg g tu kan. ikan ngan kucing kan bergerak aje.. tu dia geram. Kalau sampai tahap mcm anak nor tuh.. mmg kena letak tinggi² dah tuh.. abis masuk mulut tish tu nanti..

    kalau kucing.. penah dia cekik tengkuk kucing.. pastu dia seret sekali.. marahla kucing tu.. dia bukan reti kucing tu sakit...hehehe

    ReplyDelete
  5. ikha sebut fish,ader gak bunyi2 fish iaitu tish...adha dulu lg klako nk nyebut fish tersembur2 air liur dia...hehehe

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails