Pages

Friday, March 4, 2011

Tido Kul4pg..

 Semlm tido lambat.. buat 2 biji kek. Satu mousse oren satu blueberry kek ni ha.. Yg oren mousse tu x sempat snap gambo.. cousin dah dtg ambik.. sib baik x ambik gambo.. hudusssssss.... & comot!!!.. untuk bwk g johor, nyambut nantu. Ummi Ton tel semlm suruh buat, asalnya ok je kek tu.. pastu gatai tg g tambah strawberi.. meleleh air buah strawberi tu.. abis jem oren atas tuh.. x dapek laa nak citer mcm mana rupa dia.. hahaha.. x yah le tgk.. mmg teruk!!!! mencik!!!! 

Sib baik bluberry ni ok.. Ni cikgu Zulaikha suruh buat.. Penah hantar sekali, dia suka, suh buat lagik.. Bukan suruh saje2.. dia bayo tau.. huhuhuhu Birthday dia esok.. Happy birthday laa cikgu yani yer..
Ni coklat... emergency punya.. nak bg hadiah kat cikgu yani.. Huhuhu.. bekas ni pun beli tengah hari tadi. Sib baik sempat.. Ni cun sikit.. Ekceli coklat ni anak didik ninie yg buah... cewahhh siap ada anak didik tuh.. Opismate ninie, ninie ajar dia buat.. huhuhu so, tadi part dia buat coklat.. ninie g beli bekas & buat kek..
Siap print kad.. dari Zulaikha & Nadira.. Nadira tu anak opismate ninie, duduk taska sama ngan zulaikha, umur pun sama.. huhuhu kami² sama² lahir anak tahun 2010.. 

2 comments:

  1. saja tau akak nih....kasik org terliur...x suka la...huhuhu..bila nk bt kek utk ain plak??sempena besday ain utk thh depan...kekekkek

    ReplyDelete
  2. hahaha.. boleh je.. ain dtg ambik sendiri.. heheh

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails