Pages

Tuesday, March 22, 2011

Serius Kelako

*gambar oleh pakcik google
Mesti ramai dah tgk citer ni kan.. Semlm Zex beli DVD ni kat giant.. Sbb dah dgr byk sgt gezek dari org lain.. Last², Zex tertarik nak beli. Pas makan ketam semlm, kitaorg tgk citer ni. Aduilaa.. dari mula cerita sampai habis.. mmg kelako teramat.. Mmg x kering gusi ketawa.. Berbaloi laa beli! 

Bab paling kelako.. Bila usop ni angkat wheel chair sempat lagik ckp.. "Sib baik laa harta kerajaan, kalau x aku humban dah ke kolam.." ------>> hargai jugak yer harta kerajaan.. hehehe
*gambar oleh pakcik google
Ayat yg jadi lekat kat mulut Ninie sejak tgk... " Ce ce Citer..." selalunya orang terengganu suka ckp gini kan.. Ninie mmg ckp terengganu kat umah.. Selalu laa ckp.. "Acu cerita" / "cer cerita". Tapi yg paling cuka sgt citer ni.. mmg Zex laa.. dia ketawa sampai x terhingga ketawanya.. Huhuhu.. 

Ayat lain yg best.. "Usinnn .. Usin... Usin.. " hahahah..

Lupa plak.. lg satu.. pasal tokbomoh. tok bomoh yg kedua.. baca mahtera sebut "pelawok, pelawok...pelawok.." Ni serius kelako.. Sbb pelawok=menipu. Ni bahasa org pantai timur.. Kalau yg faham bahasa blah pantai timur.. kompem gelak besar masa tgk ni kan..

2 comments:

  1. mmg klako pon kak...adha siap buat gaya tgn si usop tuh lagi...hehhehe

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails